ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 6 400 Kč
skladem
naše cena 4 990 Kč
skladem
naše cena 1 999 Kč
skladem

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro nákup v internetovém obchodě WWW.KUSE.CZ 

provozovatelem je KUSE OUTDOORS s.r.o. plátce DPH, ič: 05689074, dič: CZ05689074

adresa: Pražská 170/118 , 40001 Ústí nad Labem, dále pak fyzická osoba Mgr. František Cerman, ič:15173780, adresa: Pražská 170/118 , 40001 Ústí nad Labem.

E-shop www.kuse.cz je primárně určen pro konečné zákazníky, neplátce DPH.

Pokud nakupujete jako plátce DPH, na firmu,  je vhodné nás kontaktovat nejlépe emailem nebo telefonicky.  Jedná se zejména o odběry ve větším objemu.

Upozornění zákazníkům: Luky, nebo kuše s nátahovou silou nad 33 liber, což jsou všechny z naší nabídky, vyjma dětských a juniorských spadají do kategorie zbraně kategorie "D". Zákon o střelných zbraních v §15 stanoví, že zbraně kategorie "D" může nabývat do vlastnictví a držet nebo nosit fyzická osoba starší 18 let způsobilá k právním úkonům. Pokud tuto podmínku nesplnujete, nemůžete si na našem eshopu kuse.cz tyto zbraně a střelivo do nich /šípy/ objednat. Vaše objednávka zbraní kategorie "D" v našem eshopu je tedy zároveń brána jako Vaše čestné prohlášení, že jste požadovaného věku již dosáhli a že jste osobou zůsobilou k právním úkonům.

1) Dodací a platební podmínky

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Dodání zboží proběhne na vámi zadanou dodací adresu v objednávkovém formuláři, nebo si osobně můžete vyzvednout na adrese prodejny: Pražská 170/118 , 40001 Ústí nad Labem - Vanov. Účet pro platby převodem v Kč je: 277906729/0300, účet pro platby SEPA převodem v Eurech je IBAN: CZ93 0300 0000 0002 7833 3512 oba účty jsou firemní účty Kuse Outdoors s.r.o.

Po dohodě, ověřeným a stálým zákazníkům umožníme platbu dobírkou.

Dále je možné provádět platby kartou, nebo on-line rychlým převodem přes platební bránu ComGate.


2) Objednání zboží či služeb

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z pohodlí Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, nebo e-mailu, Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na těchto stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budu neprodleně kontaktovat. Zavazuji se, že svým odběratelům budu dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má moje společnost právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazuji i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám bude zasláno jedním e-mailem. V případě nejasností Vás budu samozřejmě kontaktovat. Pří převzetí zásilky Českou poštou s.p. obdržíte sms s údaji pro doručení.


4) Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Zboží můžete během 14 dnů vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy. Za každý den používání zboží může být odečteno opotřebení nebo poničení a to úměrně době používání a stupni opotřebení. Zboží bude násladně nabízeno jako použíté, se slevou. Zmíněná peněžní hotovost, kterou zákazník zaplatí za používání/opotřebení zboží bude použita k pokrytí této slevy. Vrácení peněz za zrušenou objednávku proběhne do 14-ti pracovních dnů na vámi zaslaný účet. Poštovné za zrušenou objednávku platí odesílatel, zboží však můžete zdarma vrátit po dohodě i osobně přímo ve výdejně eshopu. Pokud je na zboží u zrušené objednávky provedena úprava či služba dle individuální objednávky, není možno cenu za tuto službu či úpravu nárokovat.

5) Dodací lhůta

Dodací lhůta je od pár hodin do 7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

6) Reklamace a záruka

Každá kuše či luk prodaný na eshopu kuse.cz je  označen gravírovanou samolepkou s logem www.kuse.cz . Tato samolepka prokazuje, že se skutečně jedná o námi prodanou kuši. Důvodem je fakt, že většina kuší nemá žádné identifikační číslo. Bez této samolepky prokazující původ a bez dokladu o zakoupení nelze zboží reklamovat. Důvodem je několik pokusů o reklamaci výrobků, které nebyly zakoupeny u nás. Zároven je zakázáno s poškozenou kuší jakkoli manipulovat, sundavat díly, měnit je a rozebírat. Pokud chcete reklamovat například poškozené rameno je NEZBYTNĚ NUTNÉ NIC NEROZEBÍRAT, pouze odpojit celé lučiště a toto lučiště KOMPLETNĚ spolu se ŠLAPKOU + TĚTIVOU, i pokud je poškozená + ŠÍP SE KTERÝM SE STŘÍLELO řádně zabaIit a odešlete na tuto adresu:  Kuse Outdoors s.r.o. , PRAŽSKÁ 170, 40001 ÚSTÍ NAD LABEM.

Případné reklamace u zboží původem z ČR vyřídím v souladu s platným právním řádem a to do 30 dnů. Pokud se jedná o zboží z dovozu mimo EU může být reklamační lhůta prodloužena na 3 měsíce. Pokud by bylo nutné lhůtu pro reklamaci prodloužit, budete o tomto faktu informováni. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady nebo poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit.  Za vady vzniklé přepravcem neneseme zodpovědnost. Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.  Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na poškození, ketré vzniklo nesprávným používáním. Zároven se záruka nevztahuje na spotřební zboží, jako je například tětiva, tkaničky u bot a podobně. Při reklamacích oběma směry platí poštovné vždy odesílatel, nikdo si poštovné nenárokuje.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu franta.cerman@seznam.cz , sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou Alze. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává nám však možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.


Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé nadměrným opotřebením při přetěžování výrobku
b) poškození nesprávným použitím výrobku - například výstřel bez šípu u kuše, či luku
c) nesprávným skladováním


Postup při reklamaci:

1) informujte mne o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu Kuše Outdoors s.r.o. ,Pražská 170, 40001 Ústí n/L
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě přiložte v kopii do krabise se zbožím a přiložte prosím stručný popis relamace, či popis , jak došlo k závadě
Vaši reklamaci vyřídím co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží mou společností. V případě delších reklamací Vás budu neprodleně informovat o stavu reklamace.

Upozornění spotřebitele o možnostech mimosoudního vyrovnání
 
V souladu s ust. § 14 a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, upozorňujeme, že spotřebitel je oprávněn se v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů oprávněn obrátit na příslušný subjekt určený pro mimosoudní řešení sporů. 
 
Obecným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je: 
 
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
 
Specializované orgány, na které je možné se také obracet (řeší spory spotřebitelů mimosoudní cestou, v níže uvedených oblastech):
 
Finanční trh:
 
Finanční arbitr 
Legerova 1581/69
110 00 Praha 1